Dreptamy - blog podróżniczy - logo

Gostyń - Św. Góra, miasto i Strefa Militarna

Po Jarocinie odwiedziliśmy w wakacje Gostyń - bardzo fajne miasteczko, ciche i spokojne, choć akurat...
2015-07-11

Jarocin i pałac w Tarcach

Wracam opisami i wspomnieniami do letniej podróży po południowej Wielkopolsce. Jarocin to piękne...
2015-07-11

Warszawa

Może jeszcze opisów Podlasia nie skończyłam, ale za to wrzucam już punkt końcowy naszej wyprawy...
2015-07-29

Jesiennie parkowo na Górnym Śląsku

Podczas odwiedzania grobów bliskich w tym roku skorzystaliśmy z pięknej pogody i odwiedziliśmy 2...
2015-11-01

Zamek Liw i Węgrów

Nad rzeką Liwiec, w południowej części Podlasia, to już w województwie mazowieckim, odwiedziliśmy...
2015-07-28

Grabarka i Mielnik

Wracam do opisów Podlasia :) No więc tym razem odwiedziliśmy nie byle co, bo Świętą Górę Grabarkę,...
2015-07-28

Kraków spacerkiem

Podpisuję się wszystkimi rękoma pod hasłem, że w Krakowie za każdym razem odkrywa się coś nowego!...
2015-09-18

Wieliczka i Kopalnia Soli

Wieliczka to bardzo ładne miasteczko, niewielkie, ale znaczące wiele! Już od XIII wieku istnieje tu...
2015-09-18

Dolina Bolechowicka

Dolina Bolechowicka to jedna z Krakowskich Dolinek, leżąca koło Bolechowic. Otwiera ją piękna, okazała...
2015-09-20

Jaskinia Wierzchowska i Dolina Kluczwody

Weekend spędzaliśmy w Krakowie, a wracając w niedzielę nie mogliśmy nie wstąpić na Jurę :) Miało...
2015-09-20

Białowieża i Sioło Budy

Rezerwat Żubrów W Białowieży spędziliśmy sporo czasu, bo sporo tu do zobaczenia. Zaczęliśmy...
2015-07-27

Kraina Otwartych Okiennic

Kraina Otwartych Okiennic to szlak kulturowy wiodący przez środkowe Podlasie, a dokładniej przez miejscowości...
2015-07-25

Pochód Gwarki 2015

Już nieraz o Gwarkach pisałam - 3-dniowym Święcie Miasta Tarnowskie Góry, którego najwazniejszym...
2015-09-13

Czchów, J. Czchowskie, Zamek Tropsztyn i J. Rożnowskie

Jeziora - Czchowskie i Rożnowskie mieliśmy w planach odwiedzić po drodze, ale Czchów wyszedł zupełnie...

Nowy Sącz

Nowy Sącz, wbrew pozorom wcale nie jest nowy. Jego lokacja nastąpiła bowiem w XIII wieku, a nazwa...

Stary Sącz i platforma na Woli

Stary Sącz to piękne miasteczko, nigdy wcześniej w nim nie byliśmy i dobrze, że choć nam było...
2015-08-31

Muszyna i sądeckie cerkwie

Sądecczyzna to ciekawy rejon, nie tylko z powodu malowniczych górek, ale też fajnych zabytków i jak...
2015-08-31

Jaworzyna Krynicka

Krynica tak ciekawa, że szkoda nam było czasu na kilkugodzinne podejście w upale, więc zdecydowaliśmy...
2015-08-30

Góra Parkowa w Krynicy

Góra Parkowa (741 m n.p.m.) to jedna z wielu atrakcji krynickiego deptaka. Koło Hotelu Prezydent należy...
2015-08-30

Krynica - piękne uzdrowisko

Krynica Zdrój to bardzo ładne uzdrowisko, większość atrakcji skupia się wokół lub w pobliżu...

Mazury - Ełk i Augustów

Ełk to jedno z ładniejszych miast jakie ostatnio widziałam, przynajmniej w wielu miejscach. Wydaje...
2015-07-24

Kruszyniany i Krynki czyli z Tatarami na największym rondzie w Polsce

Kruszyniany i Krynki to uczta dla ducha i ciała. Położone blisko granicy z Białorusią, majaczyły...
2015-07-23

Supraśl i Święta Woda

Supraśl to ładen maisteczko, szczególnie ciekawe za sprawą efektownego monasteru czyli prawosławnego...
2015-07-23

Białystok i Choroszcz

Zupełnie inna odsłona naszego urlopu na Podlasiu - w dużym mieście, ten hałas, bo akurat była jakaś...