Dreptamy - blog podróżniczy - logo

Zimowy park w Tarnowskich Górach

Wreszcie się otrząsnęlismy po Świętowaniu i obżarstwie i wyszliśmy na spacer, do Dużego Parku,...
2014-12-30

Tarnowskie Góry Świątecznie

Jarmark w Tarnowskich Górach trwał tydzień, a dziś w sobotę była kulminacja, imprezy cały dzień,...
2014-12-20

Pabianice

Pabianice, mimo że to miasto, to przywodzi na myśl typową ulicówkę - prawie wszystko co ważne i...

Piotrków Trybunalski

Piotrków Trybunalski to bardzo ładne historyczne miasteczko, obecnie Zamek Królewski wybudowany dla...

Szlak Łódź Bajkowa

Kto by pomyslał, że Łódź nie tylko turystyczna jest, ale jeszcze atrakcyjna dla dzieci :) W mieście...
2014-11-11

Ulica Piotrkowska w Łodzi

Po Piotrkowskiej w Łodzi chodziliśmy 2 dni, ale w drugim juz tylko fragmentami, natomiast w pierwszym...
2014-11-10

Kirkut w Łodzi

Kirkut w Łodzi to największy cmentarz żydowski w Polsce, spoczywa tu około 230 tys. Żydów. W momencie...
2014-11-11

Cmentarz Stary w Łodzi

Stary Cmentarz w Łodzi warto odwiedzić, to miejsce zadumy, ale też pięknych zabytków, cmentarz powstał...

Experymentarium w Łodzi

Experymentarium to bardzo ciekawe miejsce, mieści się w popularnej Manufakturze w Łodzi. To centrum...

Zoo w Łodzi

Na długi weekend wybralismy się do Łodzi, która nie jest postrzegana jako miasto turystyczne, choć...
2014-11-10

Dworce w Tarnowskich Górach

Dworzec kolejowy w Tarnowskich Górach od lat niewiele się zmienił. To piękna zabytkowa budowla ładnie...
2014-10-26

Hubertus w Świerklańcu

Już od kilku lat jeździmy na hubertusy - świeto koni i myśliwych. Rok temu byliśmy w ośrodku w...
2014-10-18

Spacer nad Jeziorem Nakło Chechło

jesienna piękna pogoda zachęciła nas do spacerku nad jeziorkiem koło naszych Tarnowskich Gór. Jezioro...
2014-10-09

Katowice i Będzin

Do Katowic do centrum ju od dawna chciałam jechać, bo to się w centrum wielkie zmiany dokonują :)...
2014-09-28

Gołąb, Dęblin i Maciejowice

Na tej wycieczce odwiedziliśmy miejscowości nad Wisłą, ciekawe z róznych powodów. Gołąb jest...

Radom

Radom jest ładnym miastem, choć oczywiście moja opinia dotyczy ścisłego centrum. Zajechaliśmy najpierw...

Szydłowiec i Orońsko

Na naszej drodze znalazł się na szczęście piękny Szydłowiec :) Bardzo ładne miasteczko, z efektownym...

Jędrzejów i Mnichów

W trasie na Farmę Iluzji a właściwie do Puław, cos tam po drodze postanowiliśmy zwiedzić, jak zwykle....

Kazimierz Dolny

Kazimierz Dolny to piękne miasteczko, a teraz dodatkowo wspaniale odrestaurowane. Jak byliśmy ostatnim...

Lublin i Muzeum Wsi Lubelskiej

Niedzielę spędziliśmy w cudnym Lublinie, no to nie jest najlepszy dzień na zwiedanie, bo wszyscy...
2014-09-07

Puławy

Puławy to nie tak bardzo popularne miasteczko jak pobliski Kazimierz Dolny, ale to bardzo urokliwe miejsce,...

Farma Iluzji i Festiwal Iluzji

Na Farmę Iluzji w Mościskach wybralismy się podczas Festiwalu Sztuki Iluzji. To super święto z iluzjonistami,...

Szczyrk

W niedzielę wybraliśmy się do Szczyrku, pogoda była w sam raz, nie za gorąco, nie za zimno, więc...
2014-08-17

Rychwałd - Dzień Wojska Polskiego 15 sierpnia 2014

15 sierpnia 2014 Rychwałd Jak co roku wybralismy się do Sanktuarium w Rychwałdzie na 15 sierpnia...