Dreptamy - blog podróżniczy - logo

JuraPark Krasiejów

W ramach całego Press Tour związanego z otwarciem Parku Nauki i Ewolucji Człowieka zwiedzaliśmy też...
2014-06-28

Żywiecki Park Etnograficzny czyli Skansen w Ślemieniu

W niedzielę po Odpuście w kościele ślemieńskim wybraliśmy się do Skansenu w Ślemieniu czyli do...
2014-06-22

Góra Żar

W Boże Ciało po procesji mieliśmy w planach iść z Łukaszem na Górę Żar pieszo, no i z dziećmi,...
2014-06-19

Industriada w Gliwicach

Jak sobie zaplanowaliśmy, mimo bardzo zmiennej pogody, w ulewie wybraliśmy się do Gliwic na Industriadę...
2014-06-14

Park Śląski i Targi Turystyki

Niedzielny upalny dzień wykorzystalismy na spacer po Parku Śląskim, udało nam się przejść zaledwie...
2014-06-08

Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie

Kolejne ciekawe Muzeum na naszej trasie - Muzeum Inżynierii Miejskiej na ul. Św. Wawrzyńca. Dla dzieci...
2014-06-03

Kraków Stare Miasto

W niedzielę była ładna pogoda ale były takie tłumy ze postanowiłam sobie focenie Starego Miasta...
2014-06-03

Rejs po Wiśle w Krakowie

Rejs Q-łódką to najfajniejsza chyba atrakcja Qubus Hotelu w Krakowie. Codziennie co godzinę łódka...

Podziemia Rynku w Krakowie

Podziemia Rynku to fantastyczne Muzeum , polecam wszystkim, którzy odwiedzają Kraków. Bilety najlepiej...

Wawel w Krakowie

Będąc w Krakowie musieliśmy odwiedzić Wawel, i to nie raz, w każdy dzień nogi poniosły nas na...

Ogród Doświadczeń w Krakowie

W Dzien Dziecka pojechaliśmy sobie do Krakowa na 3-dniową wycieczkę, na szczęście w niedzielę dopisała...
2014-06-01

Łagiewniki

Będąc w Krakowie podjechalismy do Łagiewnik, żeby odwiedzić Sanktuarium Bożego Miłosierdzia, zawsze...
2014-06-01

Olesno Wieluń i Jasna Góra

Olesno to tylko dla nas takie miasteczko po drodze, nie jest złe, choć głównie kościoły tam odnaleźliśmy,...
2014-05-10

Drewniane kościoły wokół Wielunia

Pierwszy nasz kościół na trasie to kościół św. Marii Magdaleny w Boroszowie niedaleko Olesna....
2014-05-10

Tychy

Bylismy już kiedyś nad Jeziorem Paprocany w Tychach jak bylismy w zameczku Promnice, ale z jeziorami...
2014-05-04

Wisła

Najpierw udaliśmy się na deptak, bo w sumie tyle razy byliśmy w Wisle, a jakoś nie mam zdjęć z...
2014-05-01

Goczałkowice-Zdrój i okolice

To jeszcze nieprawdziwa Majówka, bo ostatni kwiecień, ale jako że pogoda zmierzała ku złemu, a raczej...
2014-04-30

Zamek w Krasiczynie

Z wszystkich miejsc, jakie odwiedzilismy podczas wycieczki na Podkarpaciu, najbardziej zauroczył mnie...

Przemyśl

Przemyśl to piękne zabytkowe miasto, najstarsze w okolicy i jedno z najstarszych w całej Polsce. Ponoć...

Cerkwie i kościółki - perełki Podkarpacia

Na Podkarpaciu skarbem są często już trochę zapomniane i zagubione cerkiewki i kościółki. Cerkwie...

Jarosław i Przeworsk

Jarosław już w średniowieczu leżał na styku trzech wyznań i kultur - polskiej, ruskiej i żydowskiej....
Miniaturowa mapa z zaznaczeniem

Zarzecze, Pruchnik i coś tam jeszcze

Na południe od Przeworska odwiedziliśmy jeszcze kilka ciekawych miejsc, jednym z nich było Zarzecze,...

Rzeszów i Dubiecko

Wyjazd bez dzieci bo z okazji rocznicy ślubu. Choć powinien być spokojny może, to jednak wybraliśmy...
2014-04-04

Łańcut

Pierwszego dnia wycieczki po Podkarpaciu po Rzeszowie odwiedziliśmy jeszcze zamek w Łańcucie. To jedna...