Dreptamy - blog podróżniczy - logo

Kolejka Elka

Kolejka Elka to super atrakcja w Parku Śląskim w Chorzowie, więc postanowiliśmy zrobić taką wycieczkę...
2014-08-10

Park Ogrodzieniec

W sobotę wybraliśmy się do Ogrodzieńca a dokładniej Podzamcza do kompleksu parków rozrywki pod...
Miniaturowa mapa z zaznaczeniem

Zamek Ogrodzieniec i Góra Birów

W ubiegły weekend 2-3 sierpnia 2014 miał miejsce na zamku Ogrodzieniec XVII Turniej Rycerski - ciekawa...

Zamek Smoleń

Będąc w Ogrodzieńcu, nie mogliśmy nie odwiedzić pobliskiego zamku Smoleń, który zmienia się na...

Samochodem po Jeziorze Żywieckim

Tresna, Czernichów i Międzybrodzia - Bialskie i Żywieckie to fantastyczne rejony, przy ładnej pogodzie...
2014-07-26

Żywiec - Zamek i Park Zamkowy

Żywiec to zdecydowanie miasto które żyje, Park Zamkowy inaczej Park Habsburgów, to miejsce niezwykle...
2014-07-25

Leskowiec

Wczoraj czyli w środę wybraliśmy się na Leskowiec (922 m n.p.m.) w Beskidzie Małym. Podjechaliśmy...
2014-07-23

Sucha Beskidzka

Sucha Beskidzka to miasto w Małopolsce, przy granicy z woj. śląskim. Słynie z zamku i Karczmy Rzym...
2014-07-22

Zamek Bolczów

Myślałam, że Zamek Bolczów to popularna atrakcja, bo nazwa dobrze mi się kojarzyła, gdzie sporo...
2014-07-09

Szklarska Poręba - wodospady i dinopark

W Szklarskiej Porębie najbardziej zależało mi na wodospadach, więc od tego zaczęliśmy. Jako, że...
2014-07-08

Zamek Czocha, Zamek Świecie i Zamek Gryf

To była całodzienna objazdówka, nasz najdalszy wyskok na zachód :) Najpierw odwiedziliśmy zamek...
2014-07-07

Karpacz i Kowary

Na Śnieżce spędziliśmy cały dzień i nie mieliśmy wtedy czasu ani tym bardziej sił, żeby zwiedzić...
2014-07-06

Zamek Chojnik i Sosnówka

Rano w sobotę wybraliśmy się z Zachełmia pieszo na zamek Chojnik, to było po Śnieżce, więc wstaliśmy...
2014-07-05

Śnieżka zdobyta!

Plan Śnieżki na wypadzie w Karkonosze rodził się powoli w mojej głowie na długo zanim wyruszyliśmy...
2014-07-04

Wodospad Podgórnej

W Zachełmiu tak fajnie mieszkaliśmy wysoko z cudnymi widokami, że trzy dni pobytu spędziliśmy na...

Jelenia Góra

Po porannym spacerze do Wodospadu Podgórnej popołudniu wybraliśmy się do Jeleniej Góry - pięknego...

Dolina Pałaców i Ogrodów

To nie była jednodniowa wycieczka, pałace, dworki, zamki należące do cudnej Doliny Pałaców i Ogrodów...

Zamek Grodziec od środka i Złotoryja

Znów wracam do trasy dojazdowej w Karkonosze :) Nocleg spędzaliśmy w Złotoryi, którą zwiedziliśmy...

Jawor

Po drodze w Karkonosze odwiedziliśmy też Jawor ze słynnym Kościołem Pokoju. To jeden z trzech kiedyś...

Zamek Bolków i zamek Świny

Jadąc z Jawora do Zachełmia nie mogliśmy ominąć zamków na trasie :) Najpierw przyciągnęły nas...

Legnica

Legnica to piękne historyczne i zabytkowe miasto na Dolnym Sląsku, odwiedziliśmy je w trasie w Karkonosze,...

Lubiąż, Prochowice, Lubin i Chróstnik

Lubiąż to piękne miejsce, to historyczna miejscowość, w której zachowały się ogromne mury dawnego...

Kąty Wrocławskie, Środa Śląska i okolice

W drodze dojazdowej w pierwszym dniu odwiedziliśmy kilka ciekawych miejscowości, najładniejsza to...

Park Nauki i Ewolucji Człowieka - relacja z otwarcia

Muszę się pochwalić, że zostaliśmy zaproszeni jako dziennikarze na oficjalne otwarcie wspaniałego...