Dreptamy - blog podróżniczy - logo

Śląskie Wesołe Miasteczko w Chorzowie

Wycieczka do Śląskiego Wesołego MIasteczka w Chorzowie, zaległa jeszcze z okazji Dnia Dziecka, kiedy...
2013-07-03

Bristol

W Bristolu spędziliśmy cały dzień, podczas którego pieszo przemierzaliśmy to wielkie miasto....
2013-06-19

Castle Combe - miejsce magiczne

Castle Combe, mimo wielu cudownych miejsc, które widzielismy w Anglii, urzekło nas chyba najbardziej....

Wells

Podczas naszych wakacji w Anglii jedno popołudnie spędziliśmy w Wells - cudnym miasteczku z oszałamiającą...
2013-06-18

Cheddar

Przy okazji Wells tak na szybko odwiedziliśmy Cheddar, bardzo szkoda, że czasu brakło i naprawdę...

Longleat Safari - numer 1 w Anglii

Longleat Safari & Adventure Park to prawdziwy HIT - najlepsze safari w Anglii, a przy tym olbrzymi...
2013-06-16

Weston Super Mare

Przez tydzień mieszkaliśmy w pięknym miasteczku nadmorskim, u mojego brata, który pokazał nam...
2013-06-15

Ojcowski Park Narodowy

Wyczerpująca, ale udana wyprawa do Ojcowskiego Parku Narodowego. Wahaliśmy się, bo znów pogoda miała...
2013-06-08

Ogród Śląski w Świerklańcu i Jezioro Nakło Chechło

Pogoda nie pozwoliła jednak na Ojcowski Park Narodowy, bo cały weekend albo brzydki albo niepewny,...
2013-06-01

Zabrze i okolice

Pojechaliśmy odebrać paszport do Bytomia, ale kolejki nas odstarszyły, a juz wcześniej zaplanowaliśmy...
2013-05-31

Nakło Śląskie i Zamek w Starych Tarnowicach

Pogoda dziś niepewna, jutro kolejna impreza urodzinowa, więc wybraliśmy się blisko, w nasze okolice,...
2013-05-25

Pszczyna

Wracaliśmy do domu w słoneczną niedzielę 5 maja po nieudanej przez pogodę Majówce, i tak żal aż...
2013-05-05

Węgierska Górka

Mimo niesprzyjających warunków, bo pogoda niestety nie chce nas udobruchac nijak, wybraliśmy się...
2013-05-04

Ślemień - mieszanka z Majówki

Majówka spędzona w górach, w Ślemieniu. To niewielka wioska w Beskidzie Małym, około 15 km od Żywca....
2013-05-01

Nowy Wiśnicz

W niedzielę odwiedziliśmy piękny Nowy Wiśnicz - to barokowa perełka w Polsce, a przy tym najlepiej...

Brzesko i Dębno w Małopolsce

Brzesko to piękne miasteczko, z łądnym rynkiem, z pięknymi kamienicami i widokiem na zabytkowy kościół...

Tarnów

Tarnów mnie zauroczył, wspaniałe miasto, nie na darmo nazywa się je "Perłą "Renesansu". Nie tylko...

Bochnia

Dwudniowa wycieczka do Bochni pozostawiła ciekawe wspomnienia. W sobotę zwiedzaliśmy Kopalnie Soli...
2013-04-20

Wieliczka i obraz 3D

Wieliczka kojarzona głównie z Kopalnią Soli, ma więcej do zaoferowania turystom. Zachwyciło mnie...
2013-04-20

Rudawa i Dolina Rudawy

Rudawa Rudawa to wioska, którą kilka lat temu poznałam własnie na Polskich Szlakach, teraz była...

Czerna

W malowniczej Dolinie Eliaszówki w południowej części Jury podziwiać można założony w XVII wieku...

Ogrodzieniec i Giebło

W polowie kwietnia z ranka zajechaliśmy do Ogrodzieńca, wstęp na dziedziniec był wolny i żywej duszy,...

Bydlin i Wolbrom

Czy Wam też zdjęcie ruin z tego ujęcia przypomina egipskiego sfinksa?? Ja go widzę cały czas :) Gorąco...

Pustynia Błędowska i Olkusz

Wreszcie zobaczyłam Pustynię Błędowską, mam na mysli piach, bo Pustynię już oglądałam, ale z...