Dreptamy - blog podróżniczy - logo

Istebna

Istebna - jedna z trzech miejscowości Beskidzkiej Trójwsi z Koniakowem i Jaworzynką, już kiedyś...

Koniaków

Zawitaliśmy do mojego ulubionego Koniakowa, bardzo mi się podoba ta miejscowość z wielu względów,...

Milówka

Już kolejny raz byliśmy w Milówce. Tym razem jednak pierwszy raz zaszliśmy do parku leżącego nad...

Magurka Wilkowicka i Łodygowice

Jak byliśmy w Informacji Turystycznej w Ślemieniu, to zaopatrzylismy się w rózne materiały promocyjne...
2013-08-22

Bielsko-Biała

Zdarzyła się ładna pogoda, mieliśmy plany w okolicy, to szkoda byłoby nie uwzględnić w tych planach...
2013-08-22

Rychwałd - Święto Wojska Polskiego 2013

Wspomniana już zaległa wycieczka rodzinna do Rychwałdu, w którym co roku 15 sierpnia odbywa się...
2013-08-15

Wadowice i Andrychów

Przy okazji Inwałdu odwiedziliśmy też Andrychów i papieskie Wadowice, których nie sposób ominąć,...

Dinolandia w Inwałdzie

Na koniec zwiedzania Inwałdu zostawiliśmy sobie Dinolandię - jak dla mnie jeden z ładniejszych parków...

Warownia w Inwałdzie

W 2012 roku w Inwałdzie obok Parku Miniatur (bilety osobne lub łączone do wyboru) powstał nowy park...

Park Miniatur w Inwałdzie

W poniedziałek po długim weekendzie wybralismy się do kompleksu parków rozrywki w Inwałdzie. Tutaj...

Lądek Zdrój

Uwielbiam niespodzianki, a Lądek Zdrój okazał się taką wspaniałą niespodzianką! Wiele miast ...
2013-08-05

Stronie i Zalew Stara Morawa

Niedaleko noclegu w Stroniu Śląskim mieliśmy świetny Zalew w Starej Morawie - gosirowski zalew płatny...
2013-08-05

Jaskinia Niedźwiedzia

Wreszcie się spełniło moje marzenie i odwiedziłam Jaskinię Niedźwiedzią, którą odkrywał mój...
2013-08-04

Wambierzyce

Dolnośląska Jerozolima Tak nazywane bywają Wambierzyce. Ta niewielka miejscowość zagubiona w...
2013-08-02

Góry Stołowe - Szczeliniec Wielki i Błędne Skały

Szczeliniec Wielki Wymarzone Góry Stołowe zaliczone! Bałam się trochę Szczelińca Wielkiego,...
2013-08-02

Moszna

Moszna to bardzo popularny i piekny zakątek, jeden z ładniejszych miejsc w województwie opolskim....
2013-08-01

Polanica-Zdrój

W pierwszym dniu naszego zwiedzania Kotliny Kłodzkiej miejscem docelowym była Polanica Zdrój - piękna...
2013-08-01

Złoty Stok i Średniowieczny Park Techniki

Zaczynam od końca, bo Złoty Stok to ostanie miejsce na naszym szlaku w Kotlinie Kłodzkiej, ale tak...
2013-08-08

Śląski Wielki Kanion

Spacer w miejsce, które nazywane bywa przez miejscowych na wiele sposobów - kamieniołom, Blachówka,...
2013-07-18

Żabie Doły ponownie

Zespół przyrodniczo-krajobrazowy Żabie Doły leży na granicy Bytomia i Chorzowa. To bardzo fajne...
2013-07-16

Ogródkowe inspiracje

Zaraz po deszczu to idealna pora na fotografowanie przyrody, świeże kolory i kropelki deszczu dodają...
2013-07-13

Jezioro Żywieckie prawie dookoła

W niedzielę - jedyny dzień ze znośną pogodą w ten weekend , udało nam się wybrać nad Jezioro...
2013-07-14

Śląskie Wesołe Miasteczko w Chorzowie

Wycieczka do Śląskiego Wesołego MIasteczka w Chorzowie, zaległa jeszcze z okazji Dnia Dziecka, kiedy...
2013-07-03

Koziegłowy i Koziegłówki

Koziegłowy to małe historyczne miasteczko na zachodnim krańcu Jury, koło Jeziora Porajskiego. Można...