Dreptamy - blog podróżniczy - logo

Złoty Stok i Średniowieczny Park Techniki

Zaczynam od końca, bo Złoty Stok to ostanie miejsce na naszym szlaku w Kotlinie Kłodzkiej, ale tak...
2013-08-08

Muzeum Zabawek

Miała być wycieczka z całej Kudowy, ale Muzeum Zabawek jest tak swoistym światem, że postanowiłam...

Skansen w Kudowie

Na końcu Kudowy, a i Polski i a wydaje się jakoby świata, w wiejskiej dzielnicy Pstrążnej ulokował...

Kudowa Zdrój

Ostatnim miejscem postojowym naszej wyprawy do Kotliny Kłodzkiej stała się piękna Kudowa - wspaniałe...

Międzygórze i Wodospad Wilczki

Międzygórze to piękna "stara" miejscowość uzdrowiskowa w Masywie Śnieżnika, na południowym krańcu...

Międzylesie, Autostrada Sudecka i Zieleniec

Z Międzygórza udaliśmy się do Międzylesia, uroczego miasteczka z ciekawą zabudową. Stoi tutaj...

Duszniki-Zdrój

Podczas wycieczki po Kotlinie Kłodzkiej kilka razy przejeżdżaliśmy przez Duszniki, pod przepięknym...

Kłodzko

Po czasie dotarłam jeszcze do sierpniowej wyprawy do Kotliny Kłodzkiej, więc wrzucam główne miasto...

Stronie i Zalew Stara Morawa

Niedaleko noclegu w Stroniu Śląskim mieliśmy świetny Zalew w Starej Morawie - gosirowski zalew płatny...
2013-08-05

Lądek Zdrój

Uwielbiam niespodzianki, a Lądek Zdrój okazał się taką wspaniałą niespodzianką! Wiele miast ...
2013-08-05

Jaskinia Niedźwiedzia

Wreszcie się spełniło moje marzenie i odwiedziłam Jaskinię Niedźwiedzią, którą odkrywał mój...
2013-08-04

Góry Stołowe - Szczeliniec Wielki i Błędne Skały

Szczeliniec Wielki Wymarzone Góry Stołowe zaliczone! Bałam się trochę Szczelińca Wielkiego,...
2013-08-02

Wambierzyce

Dolnośląska Jerozolima Tak nazywane bywają Wambierzyce. Ta niewielka miejscowość zagubiona w...
2013-08-02

Polanica-Zdrój

W pierwszym dniu naszego zwiedzania Kotliny Kłodzkiej miejscem docelowym była Polanica Zdrój - piękna...

Moszna

Moszna to bardzo popularny i piekny zakątek, jeden z ładniejszych miejsc w województwie opolskim....

Otmuchów

Otmuchów to piękne miasteczko malowniczo położone na przedgórzu sudeckim, pomiędzy jeziorami Otmuchowskim...

Paczków

Kolejne miasteczko odwiedzone po drodze do Kotliny Kłodzkiej. To juz druga nasza wizyta w polskim Carcassonne,...

Krapkowice

Krapkowice to pierwsza nasza miejscowość na trasie do Kotliny Kłodzkiej, przyjechaliśmy tu z samego...

Śląski Wielki Kanion

Spacer w miejsce, które nazywane bywa przez miejscowych na wiele sposobów - kamieniołom, Blachówka,...
2013-07-18

Żabie Doły ponownie

Zespół przyrodniczo-krajobrazowy Żabie Doły leży na granicy Bytomia i Chorzowa. To bardzo fajne...
2013-07-16

Jezioro Żywieckie prawie dookoła

W niedzielę - jedyny dzień ze znośną pogodą w ten weekend , udało nam się wybrać nad Jezioro...
2013-07-14

Ogródkowe inspiracje

Zaraz po deszczu to idealna pora na fotografowanie przyrody, świeże kolory i kropelki deszczu dodają...
2013-07-13

Złoty Potok

Wczorajszą niedzielę spędziliśmy w Złotym Potoku na Jurze. Pod koniec zimy byliśmy tak na szybko,...
2013-07-07

Koziegłowy i Koziegłówki

Koziegłowy to małe historyczne miasteczko na zachodnim krańcu Jury, koło Jeziora Porajskiego. Można...