Dreptamy - blog podróżniczy - logo

2015-08-30

Krynica tak ciekawa, że szkoda nam było czasu na kilkugodzinne podejście w upale, więc zdecydowaliśmy się na wjazd gondolą do góry na Jaworzynę Krynicką. Warto, fajne przeżycie choć mieliśmy trochę stracha, szczególnie dzieci, już im wyobraźnia pracuje 🙂 7 minut i byliśmy na górze, pobiegaliśmy tu i tam na szczycie Jaworzyny, a że było pięknie to szkoda było schodzić. Pogoda wymarzona do zdjęć, choć na chodzenie za ciepło 🙂 Schodziliśmy mieszanymi szlakami, trochę zielonym, trochę czerwoną ścieżką, a trochę po trasie narciarskiej. Szybko poszło, choć z przystankami. Przeszliśmy przez Schronisko na Jaworzynie, obok Kamienia Diabelskiego i pod gondolami. Stromy ostatni kawałek zbieglismy praktycznie bo inaczej się nie dało 🙂 Piękne widoki i fajna przygoda, polecam Jaworzynę Krynicką, tym bardziej, że to kolejne miejsce, gdzie można nawet z małymi dziećmi, z racji gondoli, a widoki już porządne górskie 🙂

W gondoli
Beskid Sądecki
Miniaturowa mapa z zaznaczeniem

O mnie

Podróże po Polsce są moją pasją odkąd pamiętam. Uwielbiam łazikować tu i tam i już od kilkunastu lat opisuję nasze wrażenia z wycieczek. Pierwsze relacjonowane wyprawy to tylko ja i mąż, z czasem urodziła się nasza pierwsza córka i wtedy chcieliśmy od nowa pokazać jej Polskę, już z trochę innej perspektywy. Teraz córek mamy już trzy :) I tak sobie "dreptamy" wspólnie po naszym pięknym kraju. Ze wspólnych wojaży przywozimy masę cudnych wspomnień i doświadczeń, którymi chętnie się z Wami dzielę.

Instagram

Polecam wycieczki

Wycieczka na mapie

Atrakcje zwiedzone na wyciecze

Zamki nad Loarą
Następna wycieczka
Podoba się? Podziel się z innymi!