Dreptamy - blog podróżniczy - logo

2014-09-05

Puławy to nie tak bardzo popularne miasteczko jak pobliski Kazimierz Dolny, ale to bardzo urokliwe miejsce, z pięknym pałacem Czartoryskich i wspaniałym parkiem dookoła. W Puławach osiedliśmy podczas tej 3-dniowej wycieczki, spaliśmy w ładnym i przyjemnym Hotelu Prima i odbylismy dwa spacery po parku pałacowym.

Kiedyś już odwiedziliśmy Puławy, ale przez park przeszliśmy tylko jak burza, tym razem mieliśmy więcej czasu :) To bardzo ładne miejsce, polecam na spacery szczególnie dla tych którzy nie lubią tłumów, bo tutaj spotyka się ludzi, ale pojedyncze okazy, głównie z pieskami, co bardzo spodobało się naszym dziewczynom, które mają nową tradycję, podchodzą do właścicieli i pytają czy mogą pogłaskać, udaje się w 90% przypadkach :)

Puławy Pałac Czartoryskich

Wracając do Puław, pałac można zwiedzać w środku za biletami, a park jest otwarty od wczesneg ranka do wieczora i zwiedza się bezpłatnie. Najładniejsza poza pałacem jest Sybilla, a trochę podoby do niej jest kościół Wniebowzięcia NMP stojący po przeciwnej stronie pałacu.

Puławy pałac
Puławy IT
Miniaturowa mapa z zaznaczeniem

O mnie

Podróże po Polsce są moją pasją odkąd pamiętam. Uwielbiam łazikować tu i tam i już od kilkunastu lat opisuję nasze wrażenia z wycieczek. Pierwsze relacjonowane wyprawy to tylko ja i mąż, z czasem urodziła się nasza pierwsza córka i wtedy chcieliśmy od nowa pokazać jej Polskę, już z trochę innej perspektywy. Teraz córek mamy już trzy :) I tak sobie "dreptamy" wspólnie po naszym pięknym kraju. Ze wspólnych wojaży przywozimy masę cudnych wspomnień i doświadczeń, którymi chętnie się z Wami dzielę.

Instagram

Polecam wycieczki

Wycieczka na mapie

Atrakcje zwiedzone na wyciecze

Farma Iluzji i Festiwal Iluzji
Poprzednia wycieczka
Weston Super Mare
Następna wycieczka
Podoba się? Podziel się z innymi!